عطسه کردن نوزاد نشانه سرماخوردگیه؟

۳ پاسخ

نه توی نوزادا طبیعیه

نه.طبیعی یعنی رشد طبیعیه

خیر‌‌

سوال های مرتبط

مامان حامی🩵👼🏻 مامان حامی🩵👼🏻 ۱۶ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی
مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان حسام ولیام مامان حسام ولیام ۳ ماهگی