دلیل زیاد عطسه کردن نوزاد 3 ماهه چیه

۱ پاسخ

اگ چند تا در روزه ک طبیعیه
ولی اگ زیاده و علائم دیگ هم داره سرما خورده
قطره سدیم کلراید بریز

سوال های مرتبط

مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی