دفع زیاد نوزاد نشانه ی چیه؟

۳ پاسخ

وای پسر منم روزی چهار پنچ بار دفع میکنه

حالا پسر من نهایت ۲/۳روز ی بار بازور دفع داشته باشع
شیرخشکیه

دختره من تا دوماهگیش روزی سه چهار بار پی پی میکرد
تازه شده روزی یکبار بعضی وقتا هم دوبار
دکترش میگفت روزی دوبارو باید حداقل دفع داشته باشه😑

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان مُبین👶🏻 مامان مُبین👶🏻 ۵ ماهگی
مامان میم مامان میم ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی