ببخشید خواب آلود بودن نوزاد نشانه ی چیه

۱ پاسخ

فصل بهاره ما بزرگا هم‌خابالو شدیم بغضیا از اول خابالو هستن اگه درست شیر میخوره هیچی نیست بزار از خوابش لذت ببره تپلی میشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان میم مامان میم ۲ ماهگی
مامان نازنین وهاکان مامان نازنین وهاکان ۱۶ ماهگی
مامان 💝ماهلين💝 مامان 💝ماهلين💝 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی