مامانا پی پی خلطی نوزاد نشانه چیه؟؟

۴ پاسخ

اگر خون توش نیست یا علائم دیگه ای نداره رشد و وزن گیری بچه هم خوبه و بی قرار نیست مشکلی نداره صرفا گوارشش مدتی به این صورته بعد رفع میشه

دکترگفت اسیدمعدشه میزنه بیرون

حتما رفلاکس دارع بچه منم ایجوری بود یاعفونت باید ببریش دکتر بهش دارو بده

پروتئین گاوی

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان امیرعلی و الینا مامان امیرعلی و الینا ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی