اگر خون توش نیست یا علائم دیگه ای نداره رشد و وزن گیری بچه هم خوبه و بی قرار نیست مشکلی نداره صرفا گوارشش مدتی به این صورته بعد رفع میشه
دکترگفت اسیدمعدشه میزنه بیرون
حتما رفلاکس دارع بچه منم ایجوری بود یاعفونت باید ببریش دکتر بهش دارو بده
پروتئین گاوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.