۲ پاسخ

من دو قاشق مربا خوری آرد برنج با آب جوشیده سرد قاطی میکنم بعد میزارم رو حرارت هم میزنه تا غلیط بشه. بعد بهش میدم.بادوم هم تست کردم حساسیت نداشته.بادوم هم میکس میکنم تو فرنی میریزم.بادوم رو باید پوست کنی بعد با یکم آب میکس کنی.صاف کنی پوره نداشته باشه بریزی.

من تا ۶ ماهگی از بیرون میگیرم بعدش خودم درس میکنم البته بلد نیستمااا 🤭میخوام یاد بگیرم 🙃

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان شاهان کوچولو😍 مامان شاهان کوچولو😍 ۱۵ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی