اوضاع شیراز چطوره فردا نوبت دکتر دارم

۸ پاسخ

اینجا همه چی آرومه
همه هم سر کارشون هستن

آرومه اصلا خیری نیست دیروز رفتم دکتر

امروز بعد مدتها من بیرون بودم همه چی اوکی بود

آرومه.

ارومه خداروشکر من امروز رفتم دکتر

فقط صبحها خوبه. شبها اعتصابه. مغازه‌ها بیشترشون تعطیلن

آرومه

خوبه عزیزم
آرومه
بیا برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ ۱۵ ماهگی
مامان shin مامان shin هفته بیست‌وششم بارداری