کسی بیمارستان انصاری زایمان‌کرده؟

۳ پاسخ

بله من

سلام مامان سلما . دکتر منم سهیلا بوئینی بیمارستان انصاری . قبلاً پیشش زایمان طبیعی کردم تو بیمارستان سوم شعبان

سوال منم هست
دکتر بوئینی میره اونجا و همه از دکترش خیلی تعریف میکنن

سوال های مرتبط