مامانا عربالگری دوم احباریه باید بریم یانح؟

۶ پاسخ

من غربالگری اول مشکلی نداشت اصلا ولی بازم دومی و دادم .اونم جوابش آمد بچم سالم و سلامته خیالم راحت راحت شد الهی شکر🧜‍♀️

اگه دکتر نوشته برو

خانه بهداشت 26 برام زده برم آزمایش بدم
گهواره زده 24برم آزمایش بدم
بنظرتون کدوم تاریخ رو برم؟

بری خیلی بهتره.خیالت راحت میشه از سلامت بچه

اگه اولی مشکلی نداشته باشه نه دومی اجباری نیست

اجباریه؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری