برا عربالگری دوم چه هفته هایی برم

۴ پاسخ

ب من گفت ۱۸هفته ۴روز بیا

من دیشب داشتم برا ۱۸ هفته نوبت سونو میگرفتم که یه خانمی همینجا اومد گفت سعی کنید انومالی رو ۱۷ هفته برید که اگه خدایی نکرده بچه مشکلی داشت وقت باشه تا زیر ۱۸ هفته قانونی سقط کنید ... چون حرفش عاقلانه و منطقی بود ، نوبتمو کردم ۱۷ هفته

۱۶ هفته من میرم

۱۸ هفته ۲روز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری