سزارینی ها شیرشون کمه؟؟؟

۸ پاسخ

نه ماشالله من شیرم از خواهرشوهرم که طبیعی بود خیلی بیشتر بود سر بچه اولم اون شیرخشکم میداد من نه

خیر

نه خواهر من ۳۶ هفته سز شد دوقلو بودن شیرش خیلیییی خوب بود به ژنتیکه بیشتر

نه عزیزم

نه ربطی نداره

ربطی به نوع زایمان نداره

دوست من ۳۴هفتست شیر داره به سزارین و طبیعی نیس به ژنتیک بدنه

نه

سوال های مرتبط

مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی