سزارینی ها شیرشون نمیاد ؟
شیردوش لازمه؟

۲ پاسخ

سزارین و طبیعی نداره. بعد زایمان تندتند سینه بزاری دهن بچه شیرت میاد

چرا نمیاد من دوبار سزارین شدم شیردوش استفاده نکرده بچه که چندبار میخوره خودش میاد

سوال های مرتبط

مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هَنا سادات🩷 مامان هَنا سادات🩷 ۳ ماهگی