بچه هامعدم یکم میسوزه چیکار کنم

۵ پاسخ

چای زنجبیل نبات بخور

بیسکویت خشک خیلی خوبه

من معدم درد میکنهههه

من عصر داشتم میمردم خواهر شوهرم یکم زنجبیل داد با اب خوردم خووب شدم گفت میتونی تو چایی هم بریزی اما من پودرشو خوردم

تحمل 😄

سوال های مرتبط

مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد