۱۱ پاسخ

من تهرانم چرا صدایی نمیشنوم
کو

تهران امروز از ظهرتا غروب یکسره صدا هواپیما میومد صداهای طولانی

اصفهان که خبری نیس

آره خیلی صدا میومد

هوا خرابه هواپیما درنمیاد جن گنده اس احتمالا

مامانم صب میگفت دیشب صدای شلیک گلوله اومدع

وای اتفاقا میخواستم بپرسم راستش اینقد زیاد بود ترسیدم یکسره داره صدا میاد

ارههههه

🫠🫠🫠🫠🫠 چخبره

اصفهانم‌.....

تهرانم یکسره صدا هواپیما و هلیکوپتر میاد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی