۴ پاسخ

منم و حس میکنم از بیخابی

طبیعیه عزیزم یه مدت سر. دردمیشی،بعضی موقع هم شدید میشه ،مخصوصا زمانی که ایستاده هستی

خستگی

کم خونی قرص آهن بخور

سوال های مرتبط