بد دو ماه
بعد ده روز .چون سزارین بودم .اما سه ماه خونریزی داشتم .الان فکر میکنم بخاطر همون یه بار زود بودنش طول کشید
10 روز🤣😂
۲۶ روز
۳۶ روز داشتم چن سزارین بودم😂😂😂😂😂😂😂ولی طبیعی بعد ۴۰ روز
چهل روز
۲۷رور
۴۲ روز گذشته ندارم هنوز
بعد دو ماه
40 روز باید بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.