چه سخته بعداز دستکاری باز بدی اووه سزارین خودشه بعداز یه ماه آزاد باشید بدون درد
دوماه به بعد...
هنوز ۴۰روز نشده بود
من الان نزدیک ۲ ماهه فعلآ ندارم رد بخیه ها درد می کنه
بمن گفتن بعداز ده روز مشکلی نیست ولی بهتره که تا چهل روز صبر کنید بعد انجام بدید
۵۰ روز ولی موفقیت آمیز نبود
۳۸ روز بعد🙂
هنوز بعددو ماه ندارم
ولی در کل باید بعدچله نزدیکی داشته باشین چون توی این چهل روز ممکنه بخیه هات هنوزخوب نشده باشن و اینکه رحم باید جمع بشه بره سر جاش
۴۶روز
41.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.