38روز
روز ۸ ام شروع کردم 🤪🤪🤪
۵۰ روز بعدش
یه هفته ده روز اولش که خونریزی داری
بعدشم لکه بینی
کلا میگن بهتره تا ۶ هفته نداشته باشی که بخیه ها و اینا خوب بشه
تا ده روز ک خونریزی داری ولی بعدش اوکیی اگ ب بخیه هات فشار نیاد
بهتره تا 40 روز نداشته یاشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.