دخترا یه سوال چندروز بعداز سزارین رابطه داشتین؟

۵ پاسخ

38روز

روز ۸ ام شروع کردم 🤪🤪🤪

۵۰ روز بعدش
یه هفته ده روز اولش که خونریزی داری
بعدشم لکه بینی
کلا میگن بهتره تا ۶ هفته نداشته باشی که بخیه ها و اینا خوب بشه

تا ده روز ک خونریزی داری ولی بعدش اوکیی اگ ب بخیه هات فشار نیاد

بهتره تا 40 روز نداشته یاشین

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی