۱ پاسخ

من هم سرما خوردم ماسک زدم سر ظهر که هوا بهتر هست در بالکن کم میذارم باز تا هوا عوض بشه پیاز هم پوست میکنم میذارم روی کابینت

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی