۷ پاسخ

خیلی قشششنگه

ای جووونم خوشگل اقا
عکس لباسشو بی زحمت میفرستی یا میذاری

ماشالله بهش😍

خداحفظش کنه ،عزیزم لباسشو از پیج گرفتی؟پیج شو محبت میکنی؟

ماشالله به این شازده پسررر😍ناز بوده نازتر شده❤️

ماشالا خدا حفظش کنه از تولد بزار ایده بگیرم

ماشاالله بهش 😍😍

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان هلنا 🐣 مامان هلنا 🐣 ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی