۱۱ پاسخ

محمد تنها خیلی دلنشین هست

محمد پرهام خیلی قشنگه

آراز و پرهام خالی قشنگ ترن دوتاییش نکن چون هرچی بزاری همون محمد صداش میزنن و محمدم قدیمیه کلا

محمد خالی

محمد قشنگه ولی اسم دوتایی قشنگ نیست.پرهام هم قشنگتر از اراز هست

محمد پرهام یا اراز بزار ولی ب بقیه محمدشو نگو بگوو پرهام یااراز اسمشه

محمدخالی

اول اینکه هرچی که دلت میخواد بذار تو مادرشی.ولی بنظر من دو اسمی آوای قشنگی نداره آراز یا پرهام خالی خیلی بهتره

خیلی سخته عزیزم‌محمد خالی بزار قشنگتره

هیچ کدوم

سلام عزیزم تجربه ثابت کرده بچه های ک دو اسمه هستن اکثرا فقط اسم محمد بعدا صدا میزنند براش

سوال های مرتبط

مامان RaSa مامان RaSa روزهای ابتدایی تولد
مامان سعیده مامان سعیده ۱۰ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی