۲ پاسخ

همیشه ی مدل در میارن من موندم چکار کنم میگن اونایی ک بچه اولشون سز هستن باید تا ۲۸هفته سونو چسبندگی انجام بدن اگ انجام ندن بعد سزارینشون نمیکنن بعد چندنفر گفتن هزینش ۲تومنه نمیدونم واقعا واجبه انجام بدم یان

نه حرفی نزد ولی خونریزی زیادی داشتم

سوال های مرتبط