قشنگا از‌کی غذا کمکی شروع کنم

۶ پاسخ

دکتردخترمن گفت ازپنج ماهگی شروع کن

دکتر دخترم گفت از ابتذای ۶ماهگی شروع کن

دکتردخترمن فرنی روشرو‌ کرده دخترم وزنشم خوبه ولی گف شرو کن ک معدشواماده کنی

هرکس هروقت دلش میخاد شروع میکنه من ۵ماه نیم شروع کردم البته دکترش گفت

میگن پایان شش ماهگی اما من پایان پنج ماهگی شروع میکنم کم کم

بعد از واکسن شش ماهگی
البته اون روزی ک واکسن میزنی شروع نکن بچه بیحال و بی اشتهاست هیچی نمیخوره یکم ک سرحال شد شروع کن
مثلا دختر من یک هفته بعد از واکسن سرحال شد و غذا رو براش با فرنی و پوره میوه ها شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی