خانوما تو بارداری کسی آرایش لاک اینا میزنه

۹ پاسخ

من ک از خودم بیزارم حال هیچی ندارم

من هر موقع برم جایی طبق روال قبل آرایش میکنم
تقریباً هم هفته ای یکی دوبار

من زیاد اهل ارایش نیستم ک همیشه ارایش کنم. ولی بیرون یا مهمونی جایی اره ارایش مکنم.لاک‌هم گاهی میزنم

من گاهی آرایش دارم ناخن هم همیشه دارم

من گاهی لاک میزنم
بیرونم میرم آرایش میکنم اصن بدون آرایش نمیتونم برم بیرون

من ضد افتاب و ابرسان و شوینده هرروز استفاده می‌کنم
ولی آرایش نه
نهایتا ماهی یکی دوبار اونم نه سنگین

من کرم ضد افتابمو کرمی استفاده میکنم که برای بارداری امن هست بقیه چیزا مثل رژ و اینا هرزگاهی میزنم ولی کرم پودر و ازایش هر روزه نه

من یکیدوبار تو مهمونی وعروسی زدم

من🫡

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد