دخترا من خیلی استرس گرفتم😩😭

۶ پاسخ

چیزای که استرس وارد میشه بهت نرونخون من خودم فقط پیامهای دوستام چک میکنم بس دیگ دورهمی اینانمیرم اصلااسترسی هم ندارم خداراشکر

هرچی بی خیال تر باشی ؛ هم خودت اوکی تر هستی هم نی نی

این نگرانی و استرس برای همه هست عزیزم ایشالا میری با دل خوشحال برمیگردی فکرای بد نکن چیزی نمونده نینی خوشگلتو ببینی

به چیزای بد فک نکن عزیزم
میدونم این استرسا طبیعیه
ولی خب احتمال خطر درصدش پایینه
انشاالله که بچه های همه سالم باشن

عزیز دلم بد به دلت راه نده ان شاالله چیزی نمیشه گلم انرژی منفی به خودت بچه منتقل نکن به خدا توکل کن هرچی اون بخواد همون میشه♥️

استرس آنومالی رو😞 دیدم چند نفر رفتن آنومالی بچه هاشون مشکل داشتن مجوز سقط دادن بهشون

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وپنجم بارداری