دوستان کسی بیمارستان نیکان غرب زایمان کرده؟؟

۲ پاسخ

من اونجا سزارین بودم خیلی بیمارستان خوبی بود از دکترم از همه چی راضی بودم

والا منم چندباری تاپیک زدم پرسبدم ولی کسی جواب نداد منم خیلی دنبالشم بدونم خوبه یان

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان پسر نازم مامان پسر نازم هفته بیست‌وهشتم بارداری