دوستان کسی اردیبهشت بیمارستان نیکان حکیمیه زایمان کرده؟؟

۱ پاسخ

انگاری خیلی هزینه هاش بالا رفته
منم می‌خوام اونجا زایمان کنم ،سزارین
البته یبار دیگه ام اونجا سزارین شدم سال ۴۰۳

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد