سلام خانما تسم نویان خوبه یا ویهان؟

۵ پاسخ

من همیشه اسم نویان رو دوست داشتم😍

نویان♥

ویهان😍

ویهان اگه بعضیا ه وسطش رو تلفظ نکن بد میشه 😐

ویهان

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۳ ماهگی
مامان نویان ونورا مامان نویان ونورا ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۴ ماهگی