نمی‌دونم چرا ولی احساس میکنم این ماه باردار میشم🤰🏻🥹

۹ پاسخ

انشالله به حق خانوم فاطمه زهرا باردار یشی🥺😍🤲
منم حس میکنم این ماه باردار میشم یه حس عجیب و محکمی دارم🥹🥹

منم ماهی ک باردار شدم حس میکردم این ماه میشه😍

انشالله به حاجت دلتون برسید

ان شاالله

انشاالله

انشاالله که باردار باشید من با ۱۲ روز تاخیر دیشب بی بی چک زدم منفی شد ... ولی هنوز امیدوارم تا چند روز دیگه مثبت بشه

انشالله😍 به خانم ام البنین توسل کن

ایشالا که میشی

انشاالله

سوال های مرتبط

مامان جوجومیشم مامان جوجومیشم قصد بارداری