۱۱ پاسخ

من روزی یبار با مایه صدعفونی میگنم بقیش کلا فقط آب گرم میشورم خالی و تمام کلا هم شیر خشکیه پسرم

من با آب گرم خالی می‌شورم گلم البته من شیر خودم میریزم توش فقط گلم

مایع ضدعفونی فقط

شما به چه نتیجه ای رسیدین؟ من فرچه و مایع مخصوص گرفتم،از طرفی با اسکاج جدا و مایع ظرفشویی هم میشورم حالا گفتم نکنه اسکاج مرطوب میمونه بد باشه؟! چون فرچه که برای داخل شیشه خوبه سری سیلیکونی با اسکاج تمیزتر میشه 🤷‍♀️

من با مایع ضدعفونی میشورم

من نمیدونم کارم درسته یا نه ، ولی تا الان که مشکلی پیش نیومده ، من شیشه شور گرفتم روش مایع ظرفشویی میریزم بعد باهاش شیشه ها رو میشورم ، چون مشهد زندگی می‌کنم و اینجا آب پره اهکه وقتی شیشه رو میجوشونم داخلش کلی آهک جمع میشه که بعدش مجبورم اسکاج بکشم تا بره و خب اسکاج هم شیشه رو خش میکنه و خش منبع الودگیه، به خاطر همین نمیجوشنم فقط با مایع ظرفشویی میشورم

گلم بهترین راه شستن با اب خالی بعد داخل ظرف تمیزی بجوشونید

شیشه شور بگیر از این برقی ها مایع هم مایع مخصوص استریل بگیر

من فقط با آب جوش و شیشه شور
چند دقیقه می‌اندازم تو آب جوش و بعد تمیز میشورم

اب داغ و اسکاج تمیز مخصوص شیشه .اسکاج میندازی توش اگه دستت توش نمیره با اب جوش درش ببند تکون بده .اگه دستمیره تمیز کن

مایع ضدعفونی کننده شیشه شیر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی