۵ پاسخ

حرکاتش حس میکنی؟؟
طول روز چن بار؟؟؟
من اصلا حس نمیکنم شاید فقط۳بار

بچها شماهم حس لرزش دارین توشکمتون بچه میلرزه؟ چرا گاهی بچه من اینجوره

اره دیگه

اره.

اگه تکرار باشه هی نبضش تکراری بزنه ارههه داره سکسکه میکنه🥹

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری