رفتم ازمایش دادم ۲ اومد گف منفیه

۲ پاسخ

عزیزم توکل به خدا کن و مسیرتو ادامه بده ایشالله سری اینده منم ivf ام. طب سنتی هم خوبه تحت نظر باشی.

انشاالله ماه بعد مثبت میشی عزیزم

سوال های مرتبط

اریانا اریانا قصد بارداری