ازمایش دادم منفیه

۱۰ پاسخ

ناامید نشو زود رفتی خیلی

روز ۱۴ به بعد نشون میده عزیزم

چرا به حرف بقیه گوش میکنی رفتی ازمایش دادی هم بیخودی هونتو از دست میدی هم هزینه هم استرس و ناامیدی وایسا موعودت برو

عزیزم من با امپول ازادسازی ۲۰ روز بعدش مثبت شد فعلا بمون ببین چی میشه انشالله این ماه نتیجه بگیری

هیچ موقع تا پررنگ نشده بی بی چکت اعتماد نکن

عزیزم چندوقته اقدام هستی؟؟خیلی برات ناراحتم‌همش دلم میخاد بیام نینی سایت ببینم حامله ایی ازته دلم برات دعامیکنم

تیتر دادی؟؟

چند روز ب موعد رفتی ؟

احتمالا زود رفتی عزیزم چند روز دیگه برو انشالا که مثبتی

زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری