چرانی نی خودشوسفت میکنه یهو 🥲🥲

۲ پاسخ

عزیزم این یه امر عادیه دیگه بالاخره یکی از حرکاتشه که خودشو جابجا کنه همه نی نی ها همین کارو میکنن تازه هفته های بالاتر یه جوری خودشونو سفت میکنن که یکم تفس کشیدن برات سخت میشه

یکی دیگه همین سوال رو پرسیده بود بعد یه بنده خدایی جواب داده بود گرم نگهش دار سردش میشه خودشو جمع میکنه🤣🤣🤣🤣🤣 واقعا خندم گرف از حرفش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی