مال منم تکون نمیخوره🤦♀️ نمیدونم دیگ چیکار کنم
طبیعیه خوشگلم
خوابه دیگ
اخه دیروزسونودادم خوب بودهمه چی الان تقریبادوسه ساعتی میشه تکون نمیخوره منم نگرانم
بله عزیزم یه چیزی بخور به پهلو چپ یه ربعی دراز بکش حتما تکون میخوره، ماشالا شیطونن فقط میخوان ما رو دق بدن
یه چیز شیرین بخورین به پهلو چپ بخوابین باهاش صحبت کنید، اگه عکس العمل نداد NST بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.