۹ پاسخ

منم سابقه زایمان زود رس دارم از وقتی فهمیدم میزنم فک کنم تا اخر بارداری بزنم

اره من هفتگی میزنم

آره من دیشب زدم

اگ منظورتون همون فمولایف پروژسترون هست بله من هفته ای یکی میزنم از ۱۸ هفته تا ۲۸ هفته دکترم گف استفاده کنم

بله منم میزنم ده روز یکی سرکلاژم درد دل و کمر و واژن دارم داد بهم

اره خوبن بزن من ی روز درمیون میزنم

اره من ده هفته که بودم ۵ رو یک روز در میان زدم

دیروز دکتر به من داد
۴ هفته ، هفته‌ای یکبار دوتا باهم بزنم
ضد سقط هست ، لکه بینی داشتم بهم داد

اگ‌خونریزی داشته باشی یا یه چیز نگران کننده دیگ دکتر از این آمپول و شیاف میده

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری