۳ پاسخ

سلام ببخشیدنداشعاری ای یوای کرده شمارو مثبت شدین یانه

من شعاری و ترجیح میدم خیلیم شنیدم خودمم اونه

ندا شعاری یبار رفتم خوبه
فقط خیلی خیلی شلوغه
باید ی عالمه بشینی تا نوبتت بشه
روزی که من رفتم اصلا جاهم نبود واسه نشستن

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری