کیا ۲۰هفته هستن چ علائمی دارید

۸ پاسخ

من به شدت استخونای واژنم تا کشاله ران درد میکنه وقتی جابجا میشم😣😣

کمر درد دارم .حالت تهوع .

من هیچی فقط کسلم بعضی شباهم دندون درد میگیرم دیروز ویتامین خوردم ک بهم نساخت حالت تهوع دارم از اون موقع

من عزیزم
علائم هم ی کم سرپا وامیستم حس میکنم فشارم میفته و کمر درد میگیرم تکوناشو هم ریز میفهمم ی چن روزیه

تهوع🥺😭

منم هیچ علائمی ندارم

من هیچ علائمی ندارم

من دیروز عالی بودم دیشب باشوهرم بحثم شد از دیشب تاالان شکم درد و کمر درد دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤️mahva مامان ❤️mahva ۳ ماهگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری