۸ پاسخ

یا این یکی؟؟ البته من یک طبقه اش رو میخام فقط تک ادم قضایی شیک تره یا ماشین

تصویر

ماشین اما ن اون تعداد ماشین همون طبقه دومش شیکه

ادم فضایی خاص تر و قشنگترع بنظرم

بنظرم ماشین شیکتره

و این

تصویر

من خودم بین این مدل و مدل بعد که الان میفرستم موندممممم

تصویر

من اگه پسر داشتم اولین تولدش و چون هنوز به چیزی علاقه نداره شازده کوچولو میگرفتم

این مدلی هم قشنگه و‌خاصه ب نظرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🎀 باران 🎀 مامان 🎀 باران 🎀 ۱۶ ماهگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی