خانما فاموتیدین واسه چیه؟ ۵ سی سی ینی چندقطره؟

تصویر
۳ پاسخ

رفلاکس
یعنی ۵ تا فطره چکون

برای رفلاکس معدش هس اگه زیاد بالا میاره دکتر تجویز میکنه

همون ۵ میل

سوال های مرتبط

مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان 🩷مرسانا💝 مامان 🩷مرسانا💝 ۱۰ ماهگی