چه ربطی داره ؟
اوتیسم نه ولی نوه های خاله ی من همه اش پای موبایل و تی وی ان،یه حالتی مثل هیپنوتیسم میشن پای تی وی و هیچی نمیفهمن دیگه حتی اگه قلقلکشون بدی، دیرم حرف زدن .۳ و ۵ سالشونه رفتارشون مثل ۲ ساله هاس
اوتیسم گرفتنی نیس که بگیرن اوتیسم از اول که بدینا میان هست فقط چون بچهس و ما توقعی ازشون داریم متوجه نمیشیم تا بزرگ بشن ولی گوشی و تلویزیون باعث میشه بچه بیبی دیجیتال بشه که علائمش مثل اوتیسمه با قط تلویزیون و گوشی و یکم کار کردن باهاشون بهتر میشن ولی اوتیسم خوب نمیشه
پسر من همش نگاه میکنه چ ربطی داره از دوماهگی نگاه کرد
عزیزم اصلا ربطی به هم ندارن
میگن بچه اگه تلویزیون ببینه پیش فعالی میگیره
یعنی چی چه ربطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.