بچه ای رو دیدین ک تیوی ببینه بعد اوتیسم بگیره؟

۷ پاسخ

چه ربطی داره ؟

اوتیسم نه ولی نوه های خاله ی من همه اش پای موبایل و تی وی ان،یه حالتی مثل هیپنوتیسم میشن پای تی وی و هیچی نمیفهمن دیگه حتی اگه قلقلکشون بدی، دیرم حرف زدن .۳ و ۵ سالشونه رفتارشون مثل ۲ ساله هاس

اوتیسم گرفتنی نیس که بگیرن اوتیسم از اول که بدینا میان هست فقط چون بچه‌س و ما توقعی ازشون داریم متوجه نمیشیم تا بزرگ بشن ولی گوشی و تلویزیون باعث میشه بچه بیبی دیجیتال بشه که علائمش مثل اوتیسمه با قط تلویزیون و گوشی و یکم کار کردن باهاشون بهتر میشن ولی اوتیسم خوب نمیشه

پسر من همش نگاه می‌کنه چ ربطی داره از دوماهگی نگاه کرد

عزیزم اصلا ربطی به هم ندارن

میگن بچه اگه تلویزیون ببینه پیش فعالی میگیره

یعنی چی چه ربطی داره

سوال های مرتبط