۱۲ پاسخ

اصلا نمیشه توضیح داد

اصن نپرس بزار تو شرایط قرار بگیری🥲😂

ببین میمیری زنده میشی همین😑
درد پریودی هست
تو فک کن اوم درد هی میره میاد میره میاد
هر چی میگذره
اون درد هی بیشتر میشه شدید تر میشه
درد پریودیو ب توان ۱۰ کن😬
طوری ک از حال میری و زمینو گاز میگیری
حقیقتا من این دردو ک فمیدم دیگ بچه نمیارم خیلی بد بود

واییییییییییی خیلی بده دردش البته من دردش داشتم بیشتر نگران بچم بودم ۲۲هفته ۱سانت باز شدم ولی گریه ک میکردم بخاطر دردم نبود بخاطر بچه بود میترسیدم ب دنیا بیاد چقددد برام سخت بود سر دشمن آدمم نیاد واقعا

برای کسایی که درد پریدی تجربه کردن زیاد سخت نیست

درد شدید پریودی با کمر درد

شکم و کمر و زیردلت درد می گیره، شکم سفت میشه
و حالت درد پریودی داری
اینا نشانه شروع زایمانه

دل‌پیچه چ درد پریود که ضرب در هزار میشه🥲
غیر قابل تحمل میشه آدم دوسداره بمیره
تا زمانی که میگیره ول می‌کنه هی تایمش کم میشه وقتی فول بشی مدام درد رو داری تا بچه دراد

منم نمی‌دونم ❤️🤣

منم والا خیلی استرس همینو دارم

پاره شدن کیسه آب
درد و پریودی منظم
کمر درد
حالا میگن دردش جوریه ک‌نمیزاره ت بشینی🫠

منم نمیدونستم البته دردی هم نداشتم کیسه ابمم پاره شد بازم درد نداشتم 🤦‍♀️🤣

سوال های مرتبط

مامان پناه💖 مامان پناه💖 ۱۰ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی