دور سر بچهاتون چنده تو این سن؟؟

۴ پاسخ

الرژی دخترتون در چه حالتیه الان؟؟

سلام خوبی مامان تربچه

بعد دوسال اندازه نگرفتم دیگه لازم نیس

ديگه ٢سال به بعدو اندازه نگرفتن

سوال های مرتبط