۴ پاسخ

ندی بهتره سرده لرز میکنه. یا یه قاشق جی بده

من از شش ماه میدم دستش الان هوا سرده نمیدم دیگ خیلی خودمون هم نمیخوریم مگر جایی بریم باشه بدم

ن زیاد نخوره فقط چون دلدرد میکنه

من گاهی میدم دستش

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی