برای سونو انامولی چه چیز های بخوری خوبه😋

۹ پاسخ

انومالی درسته

ترشی بخور
من یه عالمه شیرینی خوردم تکون نخورد روز بعد رفتم ترشی خوردم تکون خورد

برا انومالی ک هنوز خیلی زوده وقت سونو انتی نیس؟

من رانی خوردم بندری‌میرفت

یدونه شکلات خوردم چون اصلا شیرینی دوس ندارم از وقتی باردار شدم و زیاد نمیتونم بخورم

یع ابمیوه شیرین

من آبمیوه آناناس خورم تکون میخورد

یعنی تا خودش نخواد تکون نمیخوره.
من نوشابه هم خوردم فایده نداشت

باید شربت شیرین بخوری

سوال های مرتبط

مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری