سلام خانما کسی میتونه سونو منو بخونه

تصویر
۵ پاسخ

سفالیکه بچه. وزنشم که خوبه دو کیلو ۸۰۰

وزنش ۲۸۶۰ تو ۳۶ هفته چهار روز
سفالیک هم هستی

چیشو سوال داری؟ همه چیش خوبه

من دیروز سونو دادم تقریبا همچیش با الانه بچه تو یکیه. بچم یکم نسبت به رشدش بیشتره نمیدونم هم خوبه یا بد

امروز دادی؟

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی