۲ پاسخ

دکترم سعیدیه
سقط اولت بود؟
ان شالله ک این سری یارداری خوبی تجریه میکنیم😞🙏
منکه از فکرش دق کردم

مگه سرکلاژ واژینال براتون جواب نداده؟
که میخوای شکمی انجام بدی
منم نارسایی دارم واقدامم الان😟

سوال های مرتبط

مامان چشم انتظار🪽 مامان چشم انتظار🪽 قصد بارداری