بچه از کی گردن میگیره

۴ پاسخ

توی سه چهارگاهکی معمولا کردک میگیرن اما همه بمهها یکسان نیستن یکی زودتر یکی دیر تر نباید استرس بگیری همه بچهها غلت نمیزنن مدل چهار دستو پارفتنشون متفاوته

بچه من از الان گردن میگیره .ولی بچه اولم گردن نداشت تپل بود دیر تر گرفت گردنش نرم بود ۳.۴دیگه باید بگیر

بستگی داره هر بچه ای بدنش یه جوره یکی همون موقه که دنیا میاد گردن میگیره

بچه من از روز اول تو بیمارستان گردن میگرفت🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 ۳ ماهگی
مامان النا مامان النا ۱۶ ماهگی
مامان ابری مامان ابری ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۵ ماهگی