خانما برا عفونت ادراری یه راهکار بدید دارم میمیرمم

۴ پاسخ

ببین من از تو بدتر بودم
قرص تاوانکس بگیر و یه قرصی هست جیش و نارنجی می‌کنه به داروخونه بگو آب رو اتیشه

فقط اب بخور اب. ن چایی ن آبمیوه دوسه تاقوطی نوشابه خالی کن اب کن. هی برو‌دسشویی هی اب بخور تا دوسه ساعت دیگه خوب میشی

دکتر دارو

دود عنبر نسا

سوال های مرتبط

مامان zizi مامان zizi هفته هفدهم بارداری
مامان پناه اینده مامان پناه اینده قصد بارداری