خانما کمرم داره نصف میشه از درد چیکار کنم

۸ پاسخ

شیاف ننوشتن برات

تحمل 🥹

ی استامنفون ساده بخور و چند بار خواهد گرم‌کن بذار ،در همین حد
بقیشم تحمل کن

یکی برات ماساژ بده
یا دوش آب گرم بگیر

وای منم کمرم داره میشکنه نمیدونم چیکار کنم

بده یکی برات روغنای گرم بماله
اگرم نیس خودت بزن ماساژ بده بعد با چادری چیزی ببند

میتونی بری ان اس تی بگیری اگر انقباضات منظم داشته باشی یعنی درد زایمانه
وگرنه که باید تحمل کنی تا ببینی چی میشه و تا چند روز دیگه میمونه

منم😢

سوال های مرتبط

مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد
ریحانه 🤰 ریحانه 🤰 قصد بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی